A strange weekend

Det har varit en rätt vimsig helg. Jag var i Askims ishall kl 8 i lördags morse, trevligt, trevligt. Snacka om att jag fick en rivstart på morgonen. Eftersäsong är som vanligt = absolut helt knäppa träningstider.

Var i stan med en kompis senare på dagen och köpte lite förnödigheter. Shoppade upp mina presentkort från i julas och det mesta av mina pengar. Det är konstigt alltid när man är i stan får man syn på något som man faller pladask för, självklart råkar det alltid vara dyrt. Köper man det får man ångest för att ens pengar är slut men om man struntar i det ångrar man ihjäl sig ändå. Så är det i alla fall för mig.
Denna gången var det en tröj/skjorta från MQ, gul men ej kyckling varning. Köpte den för 349 kr trots att jag vet att jag redan har ungefär 1000 andra skjortor. Tur att det finna öppetköp ifall jag ångrar mig, ska fundera på saken.

Idag har jag gjort lite nytta och varit nere och slipat på båten. Jag och Emelie slipade halva relingen, tog ner gardinerna, slipade en taklucka och flaggstången. Sedan var vi helt slut, så vi spelade lite kort och sen åkte vi hem. Nu kan man känna sig lite stolt över sig själv.

Veckans nyhet är att det är farligt att blogga så se upp alla där uten som blivit besatta av just bloggning.
Hörde nyss på nyheterna också att 42-åringen har erkännt mordet på Engla, hur kan man göra något sånt mot ett oskyldigt  barn, mot någon över huvudtaget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0