April, april...

Trodde att jag hade klarat mig utan att ha blivit lurad idag tills alldeles nyss när jag gick på aprilskämtet på thesims.se, typiskt när man slutar att vara på sin vakt händer det.

Så då har då äntligen våren kommit till stan. Igår regande all snö bort och idag skiner solen. Var ute för en liten stund sedan och sparkade fotboll med min lilla skällande korv (även kallad tax) i t-shirt, wow och det var inte kallt. Må det bara fortsätta att vara sånt här väder nu helst ett halvår till minst, haha man kan ju alltid önska.

Magneter, watt, volt, ampere, ohms lag etc. snurrar i mitt huvud just nu. Jag måste försöka sortera upp det tills nästa fredag då vi ska ha prov. Kanske har jag kommit något närmare förstålese under dagens no-lektion det är svårt att säga...


Kommentarer
Postat av: LISA

Hoppas du får en bra dag :)
kika gärna in på min blogg! KRAM!

2008-04-01 @ 15:30:12
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Em

Haha, var tvungen att kolla in sidan, tur att det inte var sant iallafall! Än har man inte blivit lurad iallafall...
Längtar till sims3.. kunde dom inte lurats i något i den stilen?

2008-04-01 @ 15:38:44
URL: http://mymitire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0