Det har "snöat"

Det är vitt ute, men för en gångs skull är det inte av snö utan av vitsippar. Sådan snö vill man ha!
image30 
               
Dagen har varit som måndagar brukar. Lite engelska, idrott, musik och matte, men det innehöll också ett besök hos syon, Barbro. Av henne fick jag världens bästa katalog. Den kommer från SACO och heter "väja yrke". Egentligen är den bara för gymnasieelever, men vi lyckades få tag i den ändå, jippi!
image26
Vi fick tillbaka våra engelska nationella  del B1 och B2 idag vilket är samma sak som hör och läsförståelsen. Jag trodde faktiskt att det skulle gå sämre, mycket sämre. För På hörförståelsen hade jag bara ett fel, på läsförståelsen gick det som väntat vilket allt som allt resulterade i VG+, vilket jag är mycket nöjd med eftersom jag har VG i betyg, till och med lite svagt..
På idrotten spelade vi innebandy och det är faktiskt rätt kul speciellt när man gör något skoj av det, som t.ex. kryss-innebandy som vi gjorde idag.
Man går igenom samma sak alla år man har musik, i alla fall på min skola. Det var ändå den roligaste musiklektionen hittills (denna terminen), fast vi bara gick igenom gitarrdelar och akord.

Sköt om er, puss


Kommentarer
Postat av: denise

SÖÖT HUND:) ha en bra dag!

2008-04-15 @ 14:24:22
URL: http://dld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0