I Uddevalla på taxutställning

Idag vaknade jag sju, kan jag aldrig få sova ut eller? Strax efter halv åtta åkte vi hemfrån för vi skulle som sagt på taxutställning. Tur att det inte är så lång tid till Uddevalla, det tar väl bara runt 45 min. Själva utställningen skulle börja klockan nio och det gjorde den också. Det var Emmi som skulle gå med Kajsa, vilket jag var lite avundsjuk på jag älskar själv att gå med henne, men eftersom jag gått med henne alla de utställningar vi varit på fick jag ge mig. Det är jaktklass som gäller för henne tillsammans med andra normalstora korthårstikar. Det var bara två.
Jag tyckte att Kajsa gick fint, men hon fick ändå bara en tvåa. För er som aldrig varit på en hundutställning betyder det att man inte går vidare, det är bara ettorna som gör det. Ändå är det ingen katastrof, alla som varit på utställning har fått en tvåa någon gång. Problemet är att Kajsa fått det alla gånger utom en, hon är hetl enkelt inte ett utställningsexemplar. Huvudsaken är ändå att hon har skoj och det tror jag nog hon har.
image39
Heja Emmi och Kajsa!

Solen skiner ute fortfarande, jag satt där ute en bra stund och gôttade mig efter träningen. wii

Jag har massor med läxor att göra mest religion och matte ska gå och fortsätta med dem nu och ikväll ska jag kolla på Pretty Woman. Får se om jag hinner till dator något mer idag.;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0