Lite sommar i luften?

En solig dag! Om det inte hade blåst så mycket hade man nästan kunnat tro att det var sommar (eller i alla fall sommar i fjol). Just för att det var så fint väder hade jag och syrran verkligen lust att gå. Vi var ute och promenerade åt olika håll i två timmar. Efter det hade jag väldigt ont i fötterna, men jag antar att det var nyttigt.

Det var en superdag idag som alltid när man får sluta tidigare. I detta fallet var det klockan tolv för att min NO-lärare var på vetenskapsfestivalens exprimentverkstad med en annan klass. Bra att vara ledig,men jag vill också dit det var så skoj för några år sedan fast nu har vi nog blivit lite för gamla ;(

Nu finns tydligen Google earth på svenska också. Det är verkligen ett bra program, väldigt intressant och coolt. Så om du inte har det rekommenderar jag det verkligen.
www.earth.google.com

I brist på något roligare får ni se på en bild jag verkligen gillar från tidigare i våras, frågar mig fortfarande varför...
image38

Kommentarer
Postat av: Caroline

svar: Tack;-)

Ja, nu får vi verkligen hoppas att våren stannar!

2008-04-18 @ 21:49:25
URL: http://karlssoncaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0