Nationella ämnesprovet i engelska, part C

Det är just precis vad jag har haft idag. C-delen är alltså uppsatsen. Det fanns som vanligt 2 rubriker att välja mellan "In a world full of things" och "Proud of...". I den första som jag tog skulle man skriva om något som hade en stor del i ens liv  och i den andra  något man var stolt över då så klart. Jag var tråkig nog att ta böcker. Fick med massor med konstiga saker och böcker. Höll på att skratta ihjäl mig när jag översatte "Mina drömmars stad" till "My dreams city" det var så skoljigt. Vi får väl se hur det gick när jag får tillbaka det.

Vi var med klassen på teater idag den var rätt konstig, men det roligaste var att vi var nära Polhem så vi kunde sitta på kajen och sola oss lite, bara så skönt. Efter teatern tog vi älvsnabbaren till järntorget och sedan hem.

Nu ska jag gå och titta på topmodel igen för att se vem som åker ut härnäst.

Kommentarer
Postat av: J. Kusinvitamin :)

Vi hade faktiskt också Nationellt prov, Fast det var igår:) hoppas det gick bra för dig! :)Pussilusk!

2008-04-18 @ 17:35:27
URL: http://juliaschneider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0