På tripp till Askim

Idag är jag helt frisk och på morgonen snöade det igen fast det smälte bort under dagen och det blev riktigt fint väder, med mycket sol.
Har tränat ihjäl mig idag. Först på idrotten hade vi konditionsträning, där man skulle springa runt i en bana med olika jobbiga saker i 2 min. Det körde vi ungefär 6 gånger och efteråt kan jag säga att vi var rätt trötta.
Jag var på träning sen på kvällen också i Askims ishall. Varför måste det vara så himla långt dit?. Jag och morfar (som körde mig) åkte in en avfart för tidigt och hamnade vi värsta villaområdet, nästan påväg till Amundön. Hur svårt kan det egentligen vara att hitta tillbaka till en motorväg? Tydligen jättesvårt, jag kan säga att det tog ett tag. Jag lyckades ändå komma till träningen i tid, det var skoj men lite ovant det var ett tag sen jag var på isen sist.  
                                                                                

Har drabbats av kortfeber, alltså att spela kort. Vi gjorde det i skolan idag, tecken, bluff, skitgubbe etc. Tecken är roligast synd att man måste vara 4 eftersom jag och Emelie inte kan spela det. Ibland kan man faktiskt önska att man hade ett till syskon. Så alla som nu är fyra utnyttja det och spela för glatta livet!
 
 Nu måste jag gå ner och plugga lite det sista innan jag ska sova ;D Ses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0