Prov i matte A?

Kom nyss hem har just varit på Burgården för att snacka med min mattelärare. Funderar på om jag ska göra matte A nationella provet och få betyg i det. Om jag vet att jag kommer få MVG är det ju bra att ha, men tänk om jag inte får det. När jag pratade med mattelärarna på Polhem sa de inte klart och tydligt vad jag kommer att göra om jag redan har fått betyg i det. Det var lite konstigt, så jag funderar på om jag verkligen ska göra det...
Tror ändå att jag ska göra det, det kanske är bäst att prova?
 
Det är lite kallt ute, men soligt. Det verkar Kajsa tycka om.
image24 

Hoppas det går bra för Meyyung när hon ska göra IB-provet  imorgon (provet för att komma in på den engelsktalande intenationella utbildningen).
                                                                                         Good luck Meyyung!

Kommentarer
Postat av: clara

vilken söt hund! :D

2008-04-16 @ 19:28:12
URL: http://clara95.blogg.se
Postat av: Julisfulis hehe

Kaaaaajsaaaa!!

2008-04-18 @ 17:38:04
URL: http://juliaschneider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0