Regn, regn och åter regn

Min önskning höll för en dag, tack så mycket, idag öser regnet ner igen. Förkylningar går tydligen runt nu igen (kanske beror det på regnet? :P) Själv har jag drabbats av lite ont i halsen, hoppas det går bort tills imorgon för jag har verkligen inte lust att vara sjuk något mer nu.
                                                                         
Det bästa aprilskämtet kom ändå spontant idag från en klasskompis.
Från henne till min no/matte lärare som lyckligtvis inte hörde på:
"Åh, hej. Vad jag har saknat dig"
och ca en sekund senare "april,april"
Vi skrattade ihjäl oss utan att hon fattade varför stackarn. Vi är elaka, haha, men det måste man få vara lite ibland synd att 1 april bara är en dag per år.

Ska dra och plugga tyska nu och ja jag vet att profilbilden är ful, jag ska ändra den få fort jag hittar en bättre.

Kommentarer
Postat av: Iréne (Whomping...)

Det var kul att se att du skrivit en liten kommentar i min blogg. Så jag tog och kollade in din nu när du ändå hade länkat och allt. :)
Ja, usch och usch och åter usch för regn. Som om vi inte får mer än nog av det på höstarna och nuförtiden även på vintrarna...

2008-04-03 @ 19:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0