Vårstädningsdag

Nu är det definitivt vår.  När det är blå himmel och värme, så ska man tydigen inte få njuta av det jag ska till Askims ishall. Annars håller jag på att vårstäda. Putsar fönstena och tvättar mina gardiner. Jag fattar inte hur dammigt det kan bli det var helt vitt ovanpå. Slarvigt Anna du borde göra detta oftare.
Har röjt få mitt nattygsbord vilket verkligen behövdes och har behövts i flera månader. Där låg det flera kataloger och runt tio böcker dessutom pennor, nagellack vilket altid ramlade när jag dammsög. Nu är det i alla fall lite bättre ordning där.
Skrivbordet är nästa och där ligger hundramiljoner papper, ska bara försöka hitta ett skrivbordsunderlägg med världskartan. Dumma akademibokhandeln hade inte det när jag var där får försöka någon annanstans.

Jag håller på att laga mat nu och eftersom Emelie ropar på mig hela tiden måste jag mer och fixa klart riset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0