Har överlevt veckan

Förstår inte riktigt hur jag lyckades med det, men jag ska inte klaga för mycket.
Igår var "ledarskaps" dagen nr 1. Jag och Linda hade 3 idrottslektioner för 8B, 7:orna och vår egen klass, konstigt nog var det basket som vi hade valt. Basket av allt man kan göra på en idrottslektion, vi är ju inte ens särskillt bra på det. Lektionerna var tydligen bra ändå, väldigt bra enligt idrottslärarna, skoj!
Frös lite på rambergsrinken tur att det är skoj att träna de där små barnen. Längtade till min egen träning lite, vill hoppa lite dubbelaxel igen det är roligt även om vi slår ihjäl oss.

Alla prov och läxor över för tillfället, bara några uppsatser att skriva, som jag ska göra imorgon kanske... 
Nu ska jag bara skriva lite och sen kolla på "Let's dance". Vet egentligen inte varför jag tittar, det är nog för alla fina klänningar.

Lite bilder från trädgården denna veckan:
image8
Lite fina vårblommor, då kanske det äntligen kan bli lite vår?
image9
Finare väder då än nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0