Sjuk...

Hatar det. Har liggat i feber i 2 dar, men känner mig något bättre idag det var väl på tiden. Jag har bara legat här och väntat på att timmarna ska rinna iväg. Jag som har så mycket att göra, varför?

Har äntligen fattat att jag har en uppsats att skriva till på tisdag i NO och har fortfarande itne bestämt mig vad jag ska skriva om. Engelska läxa på måndag och tyskaprov på tisdag, hjälp!

Emelie var är du? Vet inte om jag vill att hon ska komma hem än.
Hennes första fråga kommer vara; Har du spelat någon sims?? (ganska strängt)
Men jaja thesims2 fritid kom ut igår, hon och pappa får väl åka och köpa den.

En ros från i söndags (när den fortfarande var fin).
                                                                            

För tillfället lite besatt av Stop and Stare - One Republic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0