Bokbuss

Vet inte om jag är något för bloggande egentligen. För vem skulle vilja läsa om mitt lilla tråkiga liv, det är ju inte precis något som rör värlspolitiken. Det finns ju folk som blogga om något specifikt t.ex mode, min blogg verkar så obetydlig. Ja, jag ska skuta beklaga mig. Jag ska fortsätta skriva för att jag tycker att det är skoj och om det nu roar någon är jag bara lycklig. Om ni har lust kommentera lite så jag vet vad ni tycker...

Chocktillstånd, fick tillbaka mitt kära lilla tyskaprov idag och resultatet vill ni inte veta. G och IG fatta det är första gången. Min lilla bortförklaring (även om jag inte gillar dem) får väl vara att jag varit sjuk.
Jag förstår bara halvt varför jag valt att fortsätta med tyska nästa år. Halvan är meritpoängen man tydligen ska få annars förstår jag inte. Speckulerar om att det kanske är för att  jag inte orkar lära mig något nytt språk, men jag vill ju lära mig massor med språk. Det är skumt.

Fick nästan inga läxor av dem lärare jag frågat inför nästa veckas resa. Jag längtar såå till den, behöver bort lite.
Så nu efter bokbussen jag nyss varit på ska jag faktiskt unna mig att spela lite sims det blir inte så mycket mitt i veckan. Så vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0