Håltimma

Hade ingen musik så drog hem lite för det blev ju 2 h håltimma. Yes, jag gillar ändå inte musik. Inte överhuvudtaget för jag spelar gärna piano och lyssnar ju alltid på musik, men jag tycker att själva musiklektionerna är urtråkiga.
Annars har vi på idrotten haft något de kallar beep-test eller yoyo-test. Man ska alltså springa fram och tillbaka hela tiden. Jag var inte med eftersom jag var skadad sen jag ramlade på skridskon igår. Höft-ryggen är det jag har ont i men det slog till starkt efter själva träningen så jag går lite konstigt just nu. Men måste sticka tillbaka till till skolan och en låång mattelektione nu.

Förensten har vadret kraschat sig totalt här i Göteborg, det snöar. Rätt mycket också. Ceppat väder igår var det ju värsta vårdagen. Ska det vara snö ska det inte vara halvslaskigt och inte i mars.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0