Konståknings VM 2008, Göteborg, 18-23 mars

På menyn idag stod klippning, mycket intressant. Jag hade inte varit hos frisören på ca ett halvår det ända var att mamma hade toppat det lite. Alltså var mitt hår urtjockt (i min mening jag har väldigt tunnt hår överhuvudtaget), men efter klippningen var jag nöjd. Eftersom min syrra ocksp skulle klippa sig gick vi med mamma på en fransk resturang och åt en jätteportion lammlägg. Snacka om att jag blev proppmätt, det känndes som att jag skulle kunna rulla hela vägen hem.

Konståknings VM börjar idag vilket ingen i min närhet säkeligen har missat. Ska dit på torsdag och se på damernas fria. Jag som var så avundsjuk 2004 på att Malmö hade EM och så fick vi VM, jippi! Följer alltså allt annat som jag inte har råd med att titta på live på tv, så även nu. Paråkningens korta just nu på svt men borde egentligen inte kolla. Imorgon stundar det största provet i Historia på högstadiet; andra världskriget. Hoppas jag har pluggat tillräckligt, svaret får jag om ungefär 10 timmar. Nu ska jag fortsätta titta lite och sen ska jag soova är jättetrött. Jag ska ju försöka komma upp tidigt så jag hinner plugga lite då också, det ska ju tydligen vara den bästa tiden på dygnet för det, men de kanske inte menar morgonen precis innan provet..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0