Next: Hemsedal

Nu är det inte mycket kvar ungefär 8-9 timmar och sen drar vi. Det ska bli skitskoj! Har läst på texttv att det är 150 cm snö i terrängen och 115 cm i backen, herregud det är ju nästan lika högt som jag. Idag har vi packat och gjort i ordning allt, städat och så. Har hunnit att kolla lite på tv, lite längd från Holmenkollen, Norge där Södergren vann för herrarna och Kalla kom 2:a för damerna. Lite friidrotts VM (innohus) har det också varit med seger för Holm i höjd och med en skadar Susanna Kallur, tyvärr. Och så lite skidskytte. Andra chansen i melodifestivalen var ju också i kväll, där Nordman och Sibell gick vidare det var första gången sedan de var i Göteborg som jag tittat. Får väl se på finalen på lördag också antar jag. Har mycket att göra hela tiden så nu ska jag snart ner och sova om jag ska kunna orka upp imorgon på morgonen. Ska bara dubbelchecka att videon spelar in allt jag ska se nästa vecka.
Vi ses på fredag när jag är hemma igen med extra detaljer om Norge vecka 11. Kram

Hemsedal here I come!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0