Skärtorsdag och Skandinavium

Sista dagen i skolan innan lovet var idag, jippi! Nu ska jag ha lov, lov, lov. Skolan idag var skoj med en rätt slapp SO lektion, pratade om någon planet som låg 63 ljusår bort. Det blev värsta disskussionen om stjärnor och religioner. Som vanligt sitter jag och fyra andra i min klass och bara tittar på efter som vi inte tror på något och alltså inte har någon åsikt om vad de snackar om, om det nu skulle vara så att vi hade en åsikt hade vi ändå inte fått chans att säga det efter som alla andra pratar så mycket. Vår SO-lärare ser bara förtjust ut och lugnar ner det lite om disskussionen blir lite för het. Annar har vi haft slöjd med känningssömnad och idrott med ultimate.

Ska bort igen nu till dalsland hela påsklovet. Det ska bli skoj, men jag kommer att sakna min dator. Innan det ska jag bara till Skandinavium och titta på damernas fria. Jag säger det här också liksom jag sagt till mina klasskamrater minst 100 gånger idag, kolla på svt kl 20.00. Heja Viktoria Helgesson som ligger på 16:e plats i sin VM:debut.

Glad Påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0